25درصد تخفیف ویژه برای ثبت‌نام در 65مین دوره جامع طلایی آموزش سخنوری و فن‌بیان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
متاسفانه دیر اقدام کردی و تمام شد !!
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

40 روش بازاریابی محصولات آموزشی

فهرست مطالب صفحه

40 روش بازاریابی محصولات آموزشی

ساخت محصولات آموزشی یکی از مؤثرترین راه های کسب درآمد برای مدرسین و تولید کنندگان محتواست. که به راحتی می‌توانید در خانه بنشینید و محصول آموزشی آماده کنید و آن را به فروش برسانید. البته نباید تولید محصولات آموزشی را ساده بپنداریم، از همین جهت پرداختیم به 40 روش بازاریابی محصولات آموزشی که نکات کلیدی بسیاری دارد. در این مقاله که گزارش جلسه نوزدهم مدرسان ثروت آفرین است به آن اشاره کردیم.

امروز پنج شنبه نهم بهمن ماه نوزدهمین جلسه مدرسان ثروت آفرین است.

جلسه ای کاملا جدی و رسمی!

مدرسین زودتر به مجموعه آمادند تا فرصتی داشته باشند که چند دقیقه ای با استاد صحبت کنند و مشاوره بگیرند.

دو دقیقه مانده بود به شروع کلاس که استاد آب ولرمی نوشیدند و  برای شروع این جلسه آماده شدند.

و با نام یاد خدا کلاس را آغاز کردند.

روش های بازاریابی

چند روز قبل از شروع کلاس استاد، استاد معین ویسی را در کانال مدرسان ارسال کردند.

با این موضوع که به ما گفتند برای این جلسه هر کس 40 روش بازاریابی محصولات آموزشی را تحقیق کند و به کلاس ارائه دهد.

مدرسین دست پر به مجموعه آمده بودند…

و کلی ایده های ناب جهت بازاریابی محصولات آموزشی آورده بودند.

که در این قسمت با برخی از آن ها آشنا می‌شویم:

40 روش بازاریابی محصولات آموزشی

1_ پیج های پر مخاطب اینستاگرام

شما می‌توانید برای تبلیغ دوره ها و محصولات آموزشی خود، بنر یا فیلم تبلیغ محصول خود را در پیج های پرمخاطب متناسب با موضوع شما مانند برخی بلاگر ها یا پیج های آموزشی تبلیغ کنید.

2_تبلیغ در پیج اینستاگرام خودمان

همانطور که در ابتدای دوره، مدرسین پیج های اینستاگرام خود را آماده کردند، به راحتی می‌توانند محصولات خود را طی یک استراتژی که در دوره گفته شده است، در اینستاگرام خود تبلیغ کنند.

3_کانال های تلگرامی

بعضی از کانال های تلگرامی پر مخاطب هستند که هنوز مخاطبین زیادی دارند و برای تبلیغات مناسب هستند.

40 روش بازاریابی محصولات آموزشی
تبلیغات در فضای مجازی

4_روزنامه

هر چند که مردم امروزی زیاد اهل مطالعه روزنامه نیستند، اما هنوز افرادی هستند که مطالعه روزنامه را در برنامه ی روزانه شان جای دادند.

5_مجلات

مجلات موفقیت برای تبلیغات محصولات گزینه‌های خوبی هستند.

6_آپارات

یکی از سایت های خوب فیلم ایرانی آپارات است. که شما می‌توانید از طریق ویدئو مارکتینگ تبلیغات خوبی را در این صفحه گسترده انجام دهید.

7_سایت دیوار

8_ شیپور

سایت های دیوار، شیپور و سایت های مشابه برای تبلیغات و فروش با توجه به نوع محتوا، موارد مناسبی جهت بازاریابی محصولات آموزشی هستند.

9_سایت خود

در جلسات قبلی مدرسین سایت های خود را راه اندازی کردند که از طریق سئوی سایت خود که یکی از مهم ترین و بهترین گزینه ها برای بازاریابی محصولات آموزشی است، می‌توانند به فروش خوبی در این زمینه برسند همانطور که سایت  مجموعه آموزشی معین از همین طریق محصولات خود را به خوبی به فروش رسانده است.

10_سایت های پرمخاطب

شما حتی می‌توانید از سایت های پر مخاطب بخواهید که محصول شما را تبلیغ کنند.

40 روش بازاریابی محصولات آموزشی
سئوی سایت

11_تبلیغات محیطی (تبلیغات پارتیزانی)

تبلیغات محیطی شامل:(پوستر، بنر های شهری، پخش تراکت، تبلیغات پارتیزانی، بیلبورد و …) می‌باشند، که از نظر هزینه ای، هزینه ی زیادی دارند و مجوز های خاصی می‌خواهند.

12_واتساپ

شما ممکن است شماره واتساپ خیلی از مخاطبین خود را داشته باشید که می‌توانید بنر تبلیغاتی خود را به همراه توضیحات مختصری برای آنها ارسال کنید یا آن را در گروه ها نشر دهید.یا در وضعیت واتساپ خود قرار دهید.

13_لایو مشترک

یکی از راه های بازاریابی گذاشتن لایو مشترک با کسانی است که فعالیتشان به کار شما مرتبط است و تقریبا در یک زمینه فعالیت می‌کنید. که در دوره مدرسان ثروت آفرین به صورت تخصصی به برگزاری لایو حرفه ای پرداخته شده است و نتیجه بسیار عالی از لایو ها را مشاهده کردیم.

14_وبینار

در جلسه هفدهم از مدرسان ثروت آفرین با سیستم وبینار آشنا شدیم و یاد گرفتیم که چگونه یک وبینار حرفه ای برگزار کنیم، که در این قسمت می‌توانیم با برگزاری وبینار آموزشی رایگان یا ارزان قیمت محصول یا دوره آموزشی خود را تبلیغ کنیم.

15_مصاحبه

مصاحبه با افراد موفق که در حوزه ی شما فعالیت می‌کنند برای مخاطبین اعتماد بیشتری را جلب می‌کند.

16_تبلیغات ویروسی

استاد معین جمله‌ی قشنگی می‌گویند:

در آموزش تبلیغاتی صورت نمی‌گیرد بلکه ترقیبات است. چون مخاطب ترقیب می‌شود به یادگیری!

40 روش بازاریابی محصولات آموزشی
ترقیبات

و اگر محتوای تبلیغاتی خود را به نحوی آماده کنیم که مخاطب را ترقیب کند و برایش جذاب باشد، آن محتوا را انتشار می‌دهد و به قول معروف دست به دست می‌شود.

 

کلاغ ها خبر آورده اند که زمان آنتراک فرا رسیده و وقت آن رسیده که چندساعتی استراحت کنیم و با ذهنیت آماده تری به کلاس برگردیم.

40 روش بازاریابی محصولات آموزشی
آنتراک

به کلاس برگشتیم با ادامه موارد…

17_درخواست از مخاطبین

افراد زیادی هستند که به حوزه شما علاقه مند هستند و شما با شناخت این افراد می‌توانید مستقیما از آنها دعوت کنید که محصول شما را خریداری کنند.

18_یوتیوپ

همانطور که می‌دانید یوتیوپ هم یک سایت بارگزاری جهانی فیلم است مانند آپارات با این تفاوت که این سایت جهانی است و فقط مختص به ایران نمی‌شود؛ که می‌تواند برای انتشار ویدوئوی های آموزشی و ترقیباتی بسیار مفید باشد.

19_سایت ایوند

سایت ایوند یک سایت ایرانی است جهت تبلیغات دوره ها، وبینار ها، سمینار ها آموزشی و … که افراد زیادی در این سایت ثبت نام کرده اند و از طریق ایمیل و پیامک دوره ها، محصولات برایشان ارسال می‌شود و افراد اهل آموزش را جذب می‌کند.

20_مدارس و دانشگاه ها

با توجه به جو آموزشی که در مدارس و دانشگاه ها حاکم است، شما می‌توانید با برگزاری یک کارگاه یک روزه رایگان محصولات و دوره های خود را تبلیغ کنید و دانشجویان و اساتید را به سایت و مجموعه خود جذب کنید.

21_پخش تراکت

پخش تراکت جزئی از همان گرافیک محیطی است با این تفاوت که هزینه زیادی را در بر نمی‌گیرد و نیاز به مجوز ندارد. البته نباید فراموش کنید که این کار نیاز به هوشمندی بالایی دارد و باید بدانید که چطور و در در چه مکانی و برای چه مخاطبینی این نوع تبلیغات را انجام دهید.

22_مشاوره رایگان

برای مخاطبینی که اهل آموزش هستند و به دنبال محصولات شما هستند اما دچار شک ترید برای شرکت در دوره یا استفاده از محصولات شما شده اند، می‌توانید با آنها یک مشاوره خصوصی داشته باشید تا بتوانید راهنمایی شان کنید و شک و تردیدشان را برطرف کنید.

40 روش بازاریابی محصولات آموزشی
مشاوره رایگان

23_تبلیغات فردی

تبلیغات فردی هم مانند درخواست از مخاطبین است که شما می‌توانید با مخاطب شناسی و نوع نیاز مخاطب نوع معرفی خاصی برای معرفی محصول خود داشته باشید.

24_نتایج دوره ها

یکی از موارد مهمی که اعتماد مخاطبین را برای خرید از شما جلب می‌کند نتایج دوره یا (سوشال پروف) است.

سوشال پروف یعنی تایید اجتماعی

همان نظرات مثبت مخاطبین نسبت به محتوای آموزشی شما، دوره ها و محصولات شماست. وقتی دیگر مردم نظرات و فیلم های مخاطبینی که از محصولات شما استفاده کردند را می‌بینند بیشتر می‌توانند اعتماد کنند نسبت به شرکت در دوره های شما یا خرید از محصولات شما.

مانند دیجی کالا که این امکان را فراهم کرده است ک مشتری ها بعد از خرید محصول و استفاده از آن نظرات خود را بیان کنند تصمیم گیری برای خرید برای دیگر مخاطبان آسان تر کنند.

پس حتما نظرات مخاطبین را که از محتوای آموزشی شما استفاده کردند، حتی یک جمله کوتاه مثبت را در اینستاگرام و سایت خود و صفحه محصولی که در سایت برای محصول ایجاد کرده‌اید را بگذارید.

25_برگزاری سمینار

اگر شما یک محصول بسیار حرفه‌ای و گران قیمت تهیه کرده‌اید برگزاری سمینار و رونمایی از محصول حرفه ای تان بسیار تأثیر گذار است.

که استاد معین در جلسه ی آینده یعنی جلسه بیستم تخصصی این موضوع را توضیح می‌دهند.

پس حتما گزارش جلسه بیستم که درباره نحوه برگزاری سمینار است را مطالعه کنید.

40 روش بازاریابی محصولات آموزشی
برگذاری سمینار

26_اسپانسر شدن

شما می‌توانید در سمینار ها و دوره های افراد موفق هم حوزه خودتان اسپانسر شوید که این امر باعث تبلیغات محصول شما می‌شود.

27_برگزاری ورکشاپ

ورکشاپ ها و کارگاه های آموزشی و دادن پیام مخفی و آشنایی با مجموعه و فعالیت های شما، بسیار مفید هستند.

28_حضور در نمایشگاه ها

حتما دیده اید که هر ماهه و به صورت هفتگی و روزانه نمایشکاه های بین المللی و حتی محلی زیادی در اطراف شما برگزار می‌شود که اگر متناسب با استراتژی و موضوع شما باشد، می‌توانید خودتان یا اینکه از همکارنتان بخواهید که غرفه را اجاره کنید و در آن انواع محصولات و کتاب خود را به فروش برسانید.

29_تبلیغات کلیکی

برای شما هم پیش آمده است که وقتی وارد بعضی از سایت ها می‌شوید تبلیغات زیادی را مشاهده می‌کنید بعضی از شرکت ها هستند که در قبال دریافت هزینه ای محصول شما را در سایت های پر مخاطب تبلیغ می‌کنند و معیارشان هم این است که چه تعداد مخاطبی روی تبلیغ کلیک می‌کند.

30_ایسمینار

ایسمنیار هم تقریبا مانند سایت ایوند است که به شما امکان تبلیغ محصول را می‌دهد به علاوه اینکه شما از طریق این سایت می‌توانید از سیستم وبینار نیز استفاده کنید.

31_ایمیل مارکتینگ

همنطور که می‌دانید ایمیل یکی از قدیمی ترین راه های ارتباطی اینترنتی است و هنوز هم بین افراد زیادی محبوب است که شما می‌توانید از طریق سیستم هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مانند(mailerlite) استفاده کنید و هم محتوای آموزشی و مقالات سایت خود را در اختیار مخاطبین قرار دهید و هم تبلیغات و بازاریابی خود را انجام دهید.

32_sms مارکتینگ

SMS مارکتینگ در ابتدای برای شروع کار گزینه خوبی نیست، زیرا شما در ابتدای شروع کار شماره ای از مخاطبین ندارید که این شماره های تماس را می‌توانید از مخاطبین بخواهید که در اینستاگرام برای شما ارسال کنند تا راحت تر بتوانید با آن ها صحبت کنید یا اینکه از طریق سایت شماره تماس و ایمیلشان را دریافت کنید که گرفتن شماره تلفن از مخاطب راه های زیادی دارد.

شما بعد از اینکه تعدادی شماره تلفن از مخاطبین دریافت کردید می‌توانید SMS مارکتینگ را با کمک سیستم پیامک انبوه یا بدون استفاده از سیستم های مشابه، شروع کنید.

33_تبادل با فرهنگسراها

یکی دیگر از راه های بازاریابی تبادل با فرهنگسرا ها، شهرداری ها و ارگان های دولتی است که شما می‌توانید از آنها بخواهید که یک ورکشاپ یا یک دوره ارزان قیمت بگذارید و در این کلاس ها محصولات و دوره های اصلی خود را تبلیغ کنید.

34_دعوت نامه

فرستادن دعوت نامه به بعضی از ادارات که هم راستای موضوع شما هستند یا برخی از دوستانتان و دعوت کردن آنها به صورت شخصی باعث ارزش بخشیدن به آنها می‌شود و نتیجه خوبی در بر خواهد داشت.

35_کتابخانه و کتاب فروشی ها ( بوک مارک و تخفیفات)

کتابخانه ها و کتاب فروشی ها فرصت مناسبی هستند که شما آنجا خودی نشان دهید.

معمولا افرادی که به کتابخانه و کتاب فروشی ها رجوع  می‌کنند افراد اهل آموزشی هستند که شما می‌توانید از این فرصت ناب استفاده کنید و با مسئول کتابخانه صحبت کنید و یک فرصت طلایی را برای خود رقم بزنید.

اما چگونه ؟

یک راه مؤثری که می‌توانم معرفی کنم ساخت بوک مارک تبلیغاتی است.

به این صورت که شما بوک مارکی را طراحی می‌کنید و در آن دوره یا محصول خود را تبلیغ می‌کنید و از فروشنده بخواهید که به عنوان هدیه آن را لابه لای صفحات کتاب قرار دهد یا آنرا به خریداران هدیه دهد اینگونه هم کتاب های فروشگاه خرید بیشتری خواهند داشت و هم شما به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

40 روش بازاریابی محصولات آموزشی
بوک مارک تبلیغاتی

36_چاپ پلاستیک

در کوچه ها خیابان ها شما افراد زیادی را می‌بینید که یک کیسه پلاستیکی یا پارچه ای دست گرفته اند و در کل شهر می‌چرخند در این بین شما کیسه های زیادی را دیده اید که تبلغاتی هستند و با این کار در همه جا حتی در شهر ها و کشور های مختلف بیشتر دیده می‌شوند. که البته این موضوع بهتر است با توجه به استراتژی و اهداف شما باشد.

37_تبلیغات حمایتی

این روزها بازار حمایت کردن داغ است یعنی یک کمپینی راه اندازی می‌کنند با مضمون های مختلفی مثل:( حفاظت از محیط زیست، حمایت از حقوق زنان و مردان، حمایت از یوزپلنگ ایرانی و …) و آن را در فضای مجازی راه اندازی می‌کنند و افراد زیادی را به این کمپین ها دعوت می‌کنند که اگر موضوع حمایتی شما در جهت مثبت باشد مردم به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد و جزئی از مخاطبین شما خواهند شد.

38_کار های خیر خواهانه

شرکت در کار های خیرخواهانه مانند:( آزاد سازی زندانیان، کمک به خانوار های بد سرپرست، ترویج کتاب و کتابخوانی و اهدای کتاب به مناطق محروم و…) باعث اعتماد سازی بین مردم و بیشتر دیده شدن شما خواهد شد.

39_روبیکا

روبیکا یک نرم افزار ایرانی است که خدمات بسیار متنوعی دارد که در آپدیت جدید خود فضایی مشابه اینستاگرام ایجاد کرده است که با تولید محتوا در این نرم افزار و نرم افزارهای مشابه می‌توانید بازاریابی کنید.

40_محصول رایگان

در جلسات قبلی توضیح دادیم که بهتر است یک یا چند محصول رایگان آماده کنید و آن را در سایت و شبکه های اجتماعی مختلف قرار دهید و تبلیغ کنید این کار باعث بیشتر دیده شدن شما می‌شود از طریق مراجعه به سایت شما و دریافت محصول می‌توانید شماره تماس آن ها و ایمیلشان را دریافت کنید و ترقیبات گسترده تری را در این زمینه انجام دهید.

و…

در این قسمت ما 40 روش بازاریابی محصولات آموزشی را در اختیار شما قرار دادیم که قطعا راه های بیشمار زیادی وجود دارد که از شما می‌خواهیم چندین نمونه دیگر را در قسمت دیدگاه برای ما به اشتراک بگذارید.

( افرادی که بیشترین موارد را بنویسند از طرف مجموعه آموشی سخنرانی و فن بیان معین هدیه ی نفیسی دریافت خواهند کرد.)

با استفاده از این لیست قدرتمندانه تر می‌توانید محصولات آموزشی خود را تولید کنید.

 

یک ضعف مهم در فروشندگی و بازاریابی

در فیلم زیر آقای احمد معین برای شما از یک ضعف مهم و اساسی در فروشندگی و بازاریابی را توضیح می‌دهند که شما با شناخت این مسئله و ایجاد تغییر در خود، می‌توانید فروش محصولات آموزشی خود را افزایش دهید.

 

 

ساعت نزدیک 6 بود اما این سری کلاغ ها خبر نیاوردند بلکه بوی پیچیده شده در فضای کلاس بود که خبر از آنتراک می‌داد.

گویا مجوعه این سری هم عصرانه مفصل اما ساده ای را تهیه دیده بود.

حلیم شیر و عدسی در دیگچه مسی خود نمایی می‌کردند.

40 روش بازاریابی محصولات آموزشی
دورهمی دلچسب

و شوخ طبعی دوستان فضای گرم مجموعه آموزشی معین را گرم تر کرده بود.

و در این بین متوجه شدیم که تولد یکی از مدرسین ثروت آفرین است اما شیرینی نیاورده اند…

همین موضوع را بُلد کردند و موضوع خنده امروز مشخص شد.

با مغزی پر از خنده و شادی به کلاس برگشتیم.

یکی از مدرسین پر انرژی که این همه راه های بازاریابی محصولات آموزشی را یادگرفته بود گفت:

من در این چند روز اخیر کتاب دیجیتال خود را در سایت قرار دادم و هرکس که از طریق سایتم آن را دریافت کند من به عنوان هدیه در جلسه آینده، یعنی فردا پاستیل می‌دهم.

یک روش بازاریابی عالی بود چون باعث شد اکثر دوستان وارد سایتش شوند و اطلاعات خود مانند شماره تلفن و ایمیل و نام و نام خانوادگی خود را وارد کنند و کتاب را دریافت کنند.

تولید محصول

تولید محصول آموزشی در رشدکسب و کار شما تأثیر به سزایی دارد.

زیرا می‌توانید همانطور که در خانه یا محل کار نشسته اید یک بار آن را تولید و ویرایش کنید و آن را به در سایت خود بگذارید و به فروش برسانید و حتی هنگامی که خواب هستید پول به حسابتان واریز شود.

پس اگر مدرس هستید به این موضوع اهمیت دهید.

تولید محصلات آموزشی چه تأثیراتی دارد؟

در زمینه رشدفردی باعث می‌شود:

  1. شخصیتتان تغییر کند.
  2. بتوانید افکارتان را در دست بگیرید.
  3. بتوانید زمانتان را مدیریت کنید.
  4. انضباط فردی داشته باشید.
  5. عمیق تر تمرکز کنید.

اصول محتوای شبکه های اجتماعی چیست؟

همانطور که در جلسات قبلی مدرسان ثروت آفرین به صورت تخصصی به آن اشاره کردیم برای محتوا سازی برای شبکه های اجتماعی باید :

70% محتوای پیج شما آموزشی باشد.

20% تبلیغات و فروش و بازاریابی باشد.

10% برند سازی شما باشد.

40 روش بازاریابی محصولات آموزشی
بازاریابی محصولات آموزشی

اما اگر یادتان باشد گفتیم که محتوا باید ماه باشه!

یعنی چه؟

یعنی محتوایی که تولید می‌کنید این 3 خصوصیت را دارا باشد.

اما چگونه؟

اگر از مدرسین ثروت آفرین هستید و این مقاله را مطالعه می‌کنید پیشنهاد می‌کنم یک مروری روی جزوات خود داشته باشید.

اما اگر از مدرسین ثروت آفرین مجموعه نیستید، پیشنهاد می‌کنم اگر اهل آموزش هستید یک سری به لینک زیر بزنید و در دوره 9 ماهه بلند مدت مدرسان ثروت آفرین شرکت کنید.

  لینک دوره 9 ماهه مدرسان ثروت آفرین   

در ادامه با نکات اولیه کادر بندی در فیلم، فرمول معرفی در رسانه ها و آپلود در آپارات آشنا شدیم..

انواع محصولات آموزشی

  1. هدف
  2. رویا
  3. کامل
  4. جامع

محصولات هدف

راه حلی دقیق برای یک بازار هدف را مشخص می‌کند.

محصولات رویا

حالت کلی گویی و بدون جزئیات دارد تا باعث شکل گیری رویای مخاطب شود.

محصول کامل

یک آموزش کاملی از ترکیب هدف و رویاست.

محصولات جامع

محصولی راهبردی و کاربردی برای کسب نتیجه است.

این جلسه از مدرسان ثروت آفرین مانند دیگر جلسات، بسیار جلسه‌ی پرباری بود.

چون بعد از دریافت هر نکته کار عملی مرتبط با آن را انجام می‌دادیم و با توجه به نکات خوبی که استاد گفتند مغز همه ی ما پر از ایده شده بود.

و گویا زمان هم در کلاس های مدرسان ثروت آفرین یادش می‌افتد که عجله دارد و باید سریع بگذرد.

و ساعت 8 شب شده بود و ما مانده بودیم با نیمی دیگر از مطالب که جلسه آینده یعنی فردای همین روز موکول شد.

پس با ما در جلسات آینده همراه باشید…

از همراهی شما سپاسگزاریم و خوشحالیم که تا پایان این مقاله آموزشی همراه ما بودید.

اگر شما هم اهل مطالعه و آموزش هستید پیشنهاد می‌کنم حتما گزارش های آموزشی جلسات گذشته را مطالعه کنید.

گزارش جلسه اول مدرسان ثروت آفرین۳

گزارش جلسه دوم مدرسان ثروت آفرین۳

گزارش جلسه سوم مدرسان ثروت آفرین۳

گزارش جلسه چهارم مدرسان ثروت آفرین۳

گزارش جلسه پنجم مدرسان ثروت آفرین۳

گزارش جلسه ششم مدرسان ثروت آفرین۳

گزارش جلسه هفتم مدرسان ثروت آفرین۳

گزارش جلسه هشتم مدرسان ثروت آفرین۳

گزارش جلسه نهم مدرسان ثروت آفرین۳

گزارش جلسه دهم مدرسان ثروت آفرین۳

گزارش جلسه یازدهم مدرسان ثروت آفرین۳

گزارش جلسه دوازدهم مدرسان ثروت آفرین۳

گزارش جلسه سیزدهم مدرسان ثروت آفرین۳ (نکات تکمیلی کتاب نویسی)

گزارش جلسه چهاردهم مدرسان ثروت آفرین۳ (تولید محتوای سخنرانی روانشناسی)

گزارش جلسه پانزدهم مدرسان ثروت آفرین۳ (چگونه یک سخنرانی حرفه ای داشته باشیم؟)

گزارش جلسه شانزدهم مدرسان ثروت آفرین۳ (چگونه حل مسئله کنیم؟)

گزارش جلسه هفدهم مدرسان ثروت آفرین۳ (اصول مهم در تدریس حرفه ای)

گزارش جلسه هجدهم مدرسان ثروت آفرین۳ (چطور فیلم آموزشی درست کنیم؟)

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

کجا میری نمیخوای دوره فن بیان مقدماتی با

100%تخفیف

شرکت کنی ؟

فن بیان رایگان
فن بیان رایگان

کجا میری نمیخوای دوره فن بیان مقدماتی با

100%تخفیف

شرکت کنی ؟

فن بیان رایگان
small_c_popup.png

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام فرم را تکمیل کنید