50 تا 70 در صد تخفیف ویژه دوره ها

ساعت
دقیقه
ثانیه
تمدید تخفیف
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آموزش فن بیان و خوب صحبت کردن

معجزه بیان
فهرست مطالب صفحه

آموزش فن بیان و خوب صحبت کردن

زیبا سخن گفتن و فن بیان

خوب حرف زدن،فن بیان خوب

این‌ها واژه‌هایی هستند که شاید بارها در ناخودآگاه ما شکل بگیرد و این سؤال‌ها پیش آید که چگونه می‌توانم

خوب صحبت کنم و فن بیان داشته باشم

بتوانم منظور خودم را به‌خوبی بیان کنم و جذاب صحبت کنم

در خانه و شغلم مؤثر باشم

با خوب حرف زدن و فن بیان کار خودم را ارتقا دهم و به جایگاه و مرتبه‌ی بالاتری دست پیدا کنم

آموزش سخنرانی و فن بیان و مهارتهای ارتباطی

ممکن است ایده‌های خوبی را داشته باشی ولی نمی‌توانی به‌خوبی با فن بیان بگویی و یا در انتقال مفهوم ایده‌ی خودت مشکل داشته باشی پس به دنبال راه‌حل هستی

این راه‌حل فراگیری و یادگرفتن فن بیان هست که می‌توانی خوب صحبت کنی و مؤثر ارتباط برقرار کنی

یا حتی در مراسم خواستگاری می‌توانی با فن بیان به‌صورت جذاب خوب صحبت کنی تا موقع صحبت با دخترخانم، زبانت قفل نکند و به گفتن ااااا یا هوووم مشغول نشوی

پس با این راهکار به دنبال فن بیان آمده‌ای پس در ادامه با من باش تا زیبا صحبت کنی و خوب حرف بزنی.

شما هرکسی که می‌خواهی باش! مهم نیست.

چون شما فردی فروشنده هستید اگر زندگی می‌کنید و این چیزی نیست که حق انتخاب داشته باشی.

شما میتوانید مهندس، مدیر، کارخانه‌دار، طراح، خیاط، رفته گر یا هر شغل دیگری داشته باشید و بازهم این نکته هیچ اهمیتی ندارد.

چون شما بازهم یک فروشنده‌اید چون هرروز افکارتان را یا افکار دیگران و شرکتتان را می‌فروشید و این عمل را به شکل موفقیت‌آمیز و یا ناموفق انجام می‌دهید.

همچنین شما آگاهانه یا ناآگاهانه بازهم یک فروشنده‌اید و این فروش از طریق فن بیان و صحبت کردن انجام میشود.

اما حالا ممکن است یک سری از مشکلات پیش آید و منظور این است که شاید کمبودهایی در شما وجود داشته باشد که شما باید آن را اصلاح کنید.

اگر شما این مشکلات را ندارید شما نمی‌توانید خوب صحبت کنید و  فن بیان ندارید پس باید این را رفع کنید چون شما یک فروشنده هستید.

پس فروشنده‌ی خوبی باشید و خریداران به فروشتان پاسخ خوبی خواهند داد.

خوب صحبت کردن و مؤثر بودن سخنرانی ربطی به استعداد ندارد، بلکه برعکس چیزی است که با تمرین به دست می‌آید و اگر بخواهید شما هم می توانید خوب صحبت کنید و مؤثر عمل کنید.

حالا ممکن است شما به خود بگویید من خوب صحبت می‌کنم اما در مواقعی شرایطی پیش می‌آید که می‌خواهم صحبت کنم اما نمی‌توانم چون می‌ترسید و شهامت مطرح کردن صحبت یا نظریه‌ی خود را ندارید و صحبت شما در گلویتان گیر می‌کند.

برای حل این مشکل و چالش، شما ابتدا باید خودتان را بشناسید و پاسخ‌های خودتان را در دفتری یادداشت کنید.

برای اینکه نقاط ضعف خود را متوجه شوید شما باید به صدای خودتان گوش کنید تا بتوانید نقاط قوت و ضعفتان را شناسایی کنید

بهترین راه برای این کار ضبط کردن صدای خودتان است پس برای شروع همین الآن صدای خودتان را با هر وسیله‌ای که میتوانید صدای خودتان را ضبط کنید و بعدازآن به صدای خودتان خوب گوش کنید.

شاید اگر برای بار اول است که صدای خودتان را از فایل صوتی گوش می‌دهید برایتان زیاد جالب نباشد چون صدایتان از هوا که عبور می‌کند تغییر کرده و با آنچه شما در سرتان می‌شنوید کاملاً متفاوت است

ولی نگران نباشید و کاری را که شما باید انجام دهید این است که منتقدانه و با دقت چندین بار به صدای خودتان گوش دهید تا به صدای خودتان آشنا شوید و نقاط ضعف خودتان را شناسایی کنید و با تمرین آن‌ها را برطرف کنید و خودتان را تقویت کنید.

حالا تمرین چیست؟

دقیقاً تمرین همین است که به صدای خودتان با دقت گوش کنید و اشتباهات خودتان را پیدا کنید و به آن‌ها توجه کنید و به‌مرور آن‌ها را برطرف کنید و به‌زودی خواهید دید که شما هم میتوانید خوب صحبت کنید

اما یک نکته‌ی بسیار مهم این‌که صدای خودتان را به دیگران هم بدهید تا آن‌ها هم گوش کنند و از شما نقد کنند اما به شرطی که از نقد آن‌ها دلخور نشوید و مقاومت نکنید

بلافاصله بعد از شنیدن انتقاد با مهربانی و صمیمیت از آن‌ها تشکر کنید به این صورت که تصور کنید به شما یک هدیه‌ای بزرگ داده‌اند، چون‌که اگر این انتقادها نباشد شما پیشرفت نخواهید کرد و موفق عمل نمی‌کنید

آنچه را که دیگران می‌بینند و متوجه می‌شوند شما نمی‌توانید ببینید و آن را رفع اشکال کنید چون برای شما ممکن است یک عادت شده باشد و به‌صورت عادی خود را نشان می‌دهد

پس از کمک دیگران دوری نکنید و حتی اگر میتوانید به دو یا سه نفر نشان دهید تا آن‌ها هم خوب گوش دهند و بادید منتقدانه برای شما اشکالات را بیان کنند و این است رمز پیروزی و تمرین شما.

در ادامه شما تا میتوانید فایل صوتی سه‌دقیقه‌ای یا بیشتر از خودتان پرکنید و آن‌ها را نقد کنید و وقتی‌که فایل ها را در مدت یک ماه یا حتی کمتر مقایسه کنید متوجه خواهید شد که چه قدر خوب صحبت می‌کنید و تغییر ایجاد کرده‌اید.

و اگر هم نیاز بود صدای خودتان را در قسمت تماس با ما در سایت برایمان ارسال کنید تا کارشناسان ما برای شما نقد کنند و آرام‌آرام تحلیل‌های خودشان را به شما بگویند تا موفق باشید و خوب صحبت کنید و بیان خود را شیواتر و مؤثر کنید.

از اینکه نظر خودتونو بیان می کنید ممنونم.

موفق باش و راهی باش برای موفقیت دیگران (همراه موفق)

AhmadMoein

دوستون دارم

احمد معین  آذر ۱۳۹۵

اشتراک گذاری
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

کجا میری نمیخوای دوره فن بیان مقدماتی با

100%تخفیف

شرکت کنی ؟

فن بیان رایگان
فن بیان رایگان

کجا میری نمیخوای دوره فن بیان مقدماتی با

100%تخفیف

شرکت کنی ؟

فن بیان رایگان
small_c_popup.png

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام فرم را تکمیل کنید