50 تا 70 در صد تخفیف ویژه دوره ها

ساعت
دقیقه
ثانیه
تمدید تخفیف
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قانون جذب چیست؟

فهرست مطالب صفحه

قانون جذب چیست؟

اگر در حال خواندن این مقاله هستید یعنی این که شما آماده اید تا عالمانه هر چیزی را که از زندگی خود می خواهید خلق کنید و دریافت کنید.

وقتی قانون جذب را فرا گرفتید و آگاهانه از آن استفاده کردید ، دقیقا آنچه را که می خواهید با تلاش کمتر و لذت بیشتر به دست می آورید

در هرلحظه ، جهان هستی به طور خودکار، به هر فکر، احساس و عمل شما واکنش نشان می دهد. این یک قانون است ، چون و چرا ندارد.

نیروی جذب نیرومندترین قانون در جهان هستی است. درست مثل نیروی جاذبه زمین، همیشه وجود دارد و در حال انجام کار خودش است.

قانون جذب می گوید شما به هرچیزی توجه کنید و روی آن تمرکز کنید ، همان را به زندگی خود جذب می کنید.

بنابراین اگر در زندگی خود افکار خوب و مثبت داشته باشید ، حرف های مثبت بزنید، مثلا صحبت کردن در مورد خواسته ها و اهداف، به طور خودکار مسیر خوبی ها و رسیدن به خواسته ها برای شما باز می شود و چیزهای خوب و مثبت بیشتری را به درون زندگی خود جذب می کنید و این قانون جذب است.

ولی اگر روی چیزهای منفی و فقدان ها تمرکز کنید ، دقیقا همان ها به زندگی شما جذب خواهند شد.

این که بگذارید زندگی شما را جلو ببرد بی مسئولیتی است .

شما و فقط خود شما پیوسته در حال آفرینش زندگی خود هستید ، و این اوج عدالت خداوند است.

خوش شانسی ، ثروت، عشق و محبت اتفاقی نیست و فقط بستگی به فکر، احساس و توجه شما دارد.

شما قدرت اراده و اختیار و انتخاب دارید، می توانید انتخاب کنید که فرکانس خوبی به جهان هستی که پر از نعمت و فراوانی است ارسال کنید و طبق قانون همیشگی جذب ، خوبی را به سمت خود جذب کنید.

طبق قانون جذب ، هر چیزی همجنس خود را جذب می کند. چنانچه شما احساس اشتیاق، خوشبختی ، شادی ، قدردانی و وفور نعمت کنید، در این صورت انرژی مثبت از خود ساطع می کنید.از طرف دیگر ، چنانچه احساس کسلی، نگرانی، درماندگی، عصبانیت، رنجش یا اندوه کنید ، انرژی منفی از خود ساطع می کنید.

قانون جذب فکر نمی کند که کدامیک برای شما بهتر است، فقط آن نوع انرژی را که ایجاد کرده اید، چندین برابر کرده و به شما باز می گرداند.

در هر زمان درباره هر چیزی که احساس و فکر کنید در اصل دارید از جهان هستی درخواست می کنید که بیشتر از همان نوع چیزی به شما پس بدهد.

می توانید یاد بگیرید تا افکار و هیجان های خود را مدیریت کرده و به جای واکنش نشان دادن نسبت به موقعیت های زندگی خودتان، پاسخ مناسب دهید

مثلا وقتی احساس غم، ناراحتی و استرس می کنید، می توانید انتخاب کنید که آگاهانه احساس خود را خوب کنید مثلا به پیاده روی بروید، کتاب بخوانید، به موسیقی دلخواهتان گوش کنید البته با محتوای مثبت.

و این گونه احساس شادی و خوشبختی را در خود ایجاد کنید.

یکی از موثرترین راه های داشتن احساس خوب به طور مداوم شکرگزاری است. شکرگزاری از نعمت ها و داشته هایی که داریم و بی شمار هم هستند.

به شما قول می دهم در صورتی که قانون جذب و چگونگی عملکرد آن را یاد بگیرید، می توانید رفته رفته به طور آگاهانه و عامدانه زندگی بهتری را خلق کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که شما حق انتخاب دارید که به موقعیت هایی که در روز پیش می آیند به طور متفاوت برخورد کنید ، شما این انتخاب را دارید که درباره چیزهایی که در زندگی بیشتر می خواهید فکر کرده و روی آن ها تمرکز کرده و به دست آورید.شما این انتخاب را دارید که با هدایت افکار و احساسات خود به طور آگاهانه در آفرینش آینده خود شرکت کنید.

بنابراین با ایجاد عمدی حالت های هیجانی مثبت و توجه به خوبی و فراوانی ، یک میدان انرژی خلق می کنید که آن چه را که می خواهید ، جذب خواهید کرد.

کاملا ضرورت دارد که برای انجام دادن کارهایی که دوست دارید انجام دهید، فرصتی را پیدا کنید و به این طریق کمی هم به خودتان برسید

تلاش کنید تا در یک حالت شادی ، شگفتی و حق شناسی زندگی کنید.

این هیجان های مثبت و نشاط آور احساس خوبی به شما داده و فرکانس نوسانی شما را بالا می برند.

وقتی شما به طور دائم در حالت فرکانسی مثبت باشید ، مغناطیسی هستید برای جذب کلیه زیبایی ها ، و وفور نعمتی که جهان برای ارائه به شما دارد.

به خاطر داشته باشید ، هیچ کس نمی تواند به شما بگوید چگونه احساس کنید . فقط شما می توانید آن را تصمیم بگیرید.

باید تصمیمی آگاهانه بگیرید تا خوشحالی را انتخاب کنید . خوشبینی را انتخاب کنید.

روی گذشته تکیه نکنید. از گذشته برای روشن ساختن نکته ای در حال استفاده کنیدو سپس آن را در پشت سر بگذارید.

واقعا هیچ چیزی اهمیت ندارد جز آن چه اکنون در این لحظه از زمان انجام دهید. از این لحظه به بعد می توانید شخصی کاملا متفاوت باشید که سرشار از عشق و شعور است.

با اشتیاق زندگی کنید

اعظم عبدالهی

اشتراک گذاری
نظرات کاربران

5 Comments

Join the discussion and tell us your opinion.

دیدگاهتان را بنویسید

کجا میری نمیخوای دوره فن بیان مقدماتی با

100%تخفیف

شرکت کنی ؟

فن بیان رایگان
فن بیان رایگان

کجا میری نمیخوای دوره فن بیان مقدماتی با

100%تخفیف

شرکت کنی ؟

فن بیان رایگان
small_c_popup.png

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام فرم را تکمیل کنید