قبل از هر گونه فعالیت در سایت‌، ضروری است «قوانین و ضوابط استفاده از سایت ahmadmoein.com» با دقت مطالعه شود و برای ادامه‌ی فعالیت در سایت با آنها موافقت شود. این مقررات شامل:

حقوق مالکیت معنوی

♦ محصولات و دوره‌های استاد احمد معین و دیگر اساتید مجموعه که با گروه تحقیقاتی احمد معین همکاری می کنند و لوگو مجموعه را بر روی خود دارد، تنها سایت مرجع فقط سایت ahmadmoein.com است و فروش محصولات از طریق هیچ سایت دیگر یا کانال تلگرام‌، اینستاگرام و … ارائه نمی‌شود؛ بلکه فروش محصولات فقط از طریق سایت ahmadmoein.com انجام می‌گردد.

♦ فقط فردی که بهای محصولات را به گروه تحقیقاتی احمد معین پرداخته است‌، می‌تواند به همراه خانواده‌اش پدر‌، مادر‌، همسر‌، فرزند، خواهر‌، برادر (آن هم فقط در صورتی که اعضای خانواده‌اش تمایل داشته باشند)‌ از آن محصول استفاده نماید.

گروه تحقیقاتی احمد معین به هیچ عنوان رضایت ندارد فردی که بهای محصولات را به سایت ahmadmoein.com و یا مجموعه آموزش رشد فردی، سخنرانی و فن بیان نپرداخته است‌، نمی تواند از آن محصولات استفاده کند.

بنابراین افراد اجازه‌ ندارند فایل‌های خریداری شده یا فایل ها و یا جزوه هایی که در دوره های حضوری که به دست افراد شرکت کننده در دوره ها داده می شود را در اختیار دیگران قرار دهند.

در غیر اینصورت‌، فرد متخلف تحت پیگرد قانونی قرار داده می‌شود و گروه تحقیقاتی احمد معین، قانوناُ تمام ضرر و زیان ناشی از این عمل را از فرد خاطی دریافت خواهد نمود.

امکانات حاصل از خرید یک محصول‌ از سایت فقط در دسترس همان فردی (یعنی همان پروفایل یا همان ایمیلی) است که‌، اقدام به خرید آن محصول از سایت نموده است.

هیچ فردی با پروفایلی متفاوت از آن پروفایل -حتی اگر همسر فرد خریدار باشد- قادر به استفاده از آن امکانات از طریق پروفایل خودش نیست. این امکانات شامل موارد ذیل هستند:‌

  • امکان دانلود محصول از طریق آن پروفایل‌
  • امکان دسترسی رایگان به آپدیت‌هایی که در آینده روی آن محصول مشخص قرار می‌گیرد‌
  • امکان مشاهده‌، درج نظر و مشارکت در بخش دیدگاه‌های آن محصول‌

شرایط ثبت، خرید و ارسال دوره ها

♦ تمامی محصولات گروه‌ تحقیقاتی احمد معین، فقط به صورت دانلودی هستند و پس از خرید موفق یک محصول‌، لینک‌های دانلود آن محصول به صورت خودکار در پروفایل فرد قرار داده می‌شود.

یعنی هیچ بسته‌ای فیزیکی و هیچ اطلاعاتی از طریق ایمیل ارسال نخواهد شد و برای دوره های حضوری اگر نیاز به فایل های مکمل باشد حتما از طریق همین سایت ahmadmoein.com و یا اپلکیشن همراه موفق در صورت تسویه حساب کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت و اگر تسویه حساب کامل انجام نشده باشد تمامی فایل ها از حساب شما به صورت سیستمی حذف خواهد شد.

♦ به دلیل ماهیت محصولات سایت‌ که به صورت دانلودی هستند، به محض تأیید پرداخت بهای محصول‌‌، لینک‌های دانلود در اختیار فرد خریدار قرار می‌گیرد‌ و پس از آن هرگز امکان «لغو خرید» یا بازگشت وجه وجود ندارد.

♦ مهم‌ترین عاملی که موجب ایجاد نتایج پایدار از محصولات و آموزش‌های حضوری استاد احمد معین و اساتید مجموعه می‌گردد‌، باور شما به موارد مطرح شده در محصولات و ایمان راسخ شما در انجام تمرینات آن در عمل و ادامه دادن به این روند است.

تجربه ما از صدها هزار فرد متعهدی که محصولات را خریده‌اند و با ایمانی راسخ و پایدار‌، آن آموزه‌ها را به کار بسته‌اند‌، نشان داده که تغییرات وسیعی در تمام جنبه‌های زندگی‌شان (زندگی مثبت،روابط‌، سلامتی‌، وضعیت مالی و معنویت) رخ داده است.

بنابراین‌، همه چیز به ایمان راسخ شما برای تغییر و تعهد شما برای به کار بردن آموزش‌های آن دوره یا محصول در عمل‌، بستگی دارد.

به همین دلیل گروه تحقیقاتی احمد معین هیچ تضمینی درباره بازگشت وجه محصول یا دوره حضوری خریداری شده ندارد.

♦ لینک‌های محصولات یا دوره های حضوری –حداکثر تا ۶ ماه پس از تاریخ خرید– در پروفایل فردی قرار داده می‌شود که از سایت خرید انجام داده است‌ و تسویه کامل انجام گرفته باشد.

بنابراین لازم است پس از خرید محصول‌، در اولین فرصت‌، فایل‌ها را دانلود و آن‌ها را در محل امنی در سیستم خود ذخیره نماید.

♦ پس از تسویه کامل خرید محصولات‌‌ یا دوره های حضوری، لینک‌های دانلود به سادگی در اختیار فرد خریدار قرار می‌گیرد و لازم است فرد برای دانلود محصول‌، از وسیله‌ی مناسبی استفاده نماید.

یعنی از موبایل یا رایانه‌ای که حافظه‌ی کافی دارد و نرم‌افزارهای لازم برای دانلود در آن نصب شده است‌، استفاده نماید. این وب‌سایت هیچگونه مسئولیتی در برابر مشکلات دانلودی که ناشی از استفاده از وسیله‌های نامناسب برای دانلود هستند‌، ندارد.

به عنوان مثال: موبایل با نسخه‌ی پایین که امکان نصب نرم‌افزارهای لازم برای دانلود در آن مهیا نیست یا از حافظه‌ی کافی برخوردار نیست‌.

♦ تنها امکان خرید محصولاتی در سایت میسر می‌باشد که در همان لحظه در بخش محصولات وجود دارند. پس از حذف یک محصول از لیست محصولات‌ توسط گروه تحقیقاتی احمد معین، امکان خرید آن محصول مهیا نیست.

اما در نظر داشته باشید که گروه تحقیقاتی احمد معین همیشه قبل از حذف یک محصول از لیست محصولات، یک محصول جدید که جایگزینی بهتر و عالی‌تر‌ برای آن محصول است‌، به لیست محصولات اضافه می‌نماید و تصمیم برای حذف یا جایگزینی یک محصول‌، همواره توسط شخص استاد احمد معین انجام می‌گیرد.

بنابراین اگر می‌خواهید بدانید‌، کدام محصول برای خرید مناسب و مورد تأیید استاد احمد معین است‌، به جای درخواست برای خرید یک محصول قدیمی که از سایت حذف شده است‌، فقط کافی‌است لیست محصولات را در منوی «محصولات» سایت‌، بررسی کنید.

♦ در محصولات و دوره های آموزشی حضوری که شامل بیش از یک جلسه هستند‌، امکان خرید جلسات به صورت مجزا وجود ندارد؛ زیرا آگاهی‌هایی که در جلسات آن محصول ارائه شده‌، قابل تفکیک نیست و نتیجه‌ای که از آن دوره یا محصول کسب می‌شود‌، بستگی به درک و اجرای آگاهی‌های تمام جلسات آن محصول دارد.

♦ در هنگام خرید از سایت‌، لازم است هم به قیمت محصول (در نظر داشته باشید که تمامی قیمت‌های سایت به تومان هستند) و هم به نام محصول خریداری شده توجه نمایید زیرا پس از اتمام پروسه خرید‌، امکان هیچ تغییری وجود ندارد. بنابراین اگر فردی در خرید یک محصول اشتباه نماید‌، امکان جابه‌جایی خرید یا برگشت وجه، وجود ندارد.

شرایط ثبت نام در سایت

♦ ایمیل شما در سایت‌، مهم‌ترین (و بلکه تنها) شناسه‌ی شماست. یعنی برای گروه تحقیقاتی احمد معین، تمام فعالیت‌های شما فقط از طریق ایمیل‌شما قابل ردیابی است و اگر آدرس ایمیلتان را فراموش نمایید، نباید از گروه تحقیقاتی احمد معین انتظار داشته باشید که ایمیل شما را بداند یا بتواند آن را در سایت تشخیص دهد.

♦ از آنجا که حساب کاربری شما در سایت بر مبنای ایمیل شما ساخته می‌شود و تمامی فعالیت‌های شما اعم از خرید از سایت‌، مشارکت در نظرات و …‌‌ روی این پایه‌، یعنی آدرس ایمیل شما قرار می‌گیرد‌. بنابراین، به هیچ عنوان امکان تغییر ایمیل وجود ندارد.

♦ هر آدرس ایمیل‌ در سایت‌، یک حساب کاربری یکتا شناخته می‌شود. یعنی امکان جابه‌جایی محصولات خریداری شده از یک حساب کاربری به حساب کاربری دیگر (از یک آدرس ایمیل به آدرس ایمیل دیگری) میسر نیست حتی اگر این دو حساب‌، متعلق به یک فرد باشد.

♦ اگر فردی با چندین ایمیل متفاوت در سایت ثبت نام کند‌، از نظر سایت‌، هر پروفایل‌، یک حساب کاربری مجزا به حساب می‌آید و امکان تبادل و انتقال اطلاعات‌ میان پروفایل‌ها وجود ندارد. حتی اگر این پروفایل‌ها متعلق به یک فرد حقیقی باشند.

بنابراین‌، ضمن ثبت نام در سایت‌، در به‌خاطر‌ سپردن آدرس ایمیلی که با آن در سایت ثبت نام نموده‌اید کوشا باشید و آن را در محل امنی برای خودتان ثبت و ذخیره نمایید. زیرا تنها امکان ردیابی فعالیت‌های شما در سایت‌، فقط از طریق آدرس ایمیلتان خواهد بود.

پشتیبانی پس از خرید‌

♦ در راستای پشتیبانی پس از خرید‌، تیم پشتیبانی گروه تحقیقاتی احمد معین مقالاتی را در بخش «راهکارهای دوره‌های استاد برای مسائل شما» قرار داده که مطالعه‌ی این مقالات‌، تمامی سولات شما درباره‌ی محصولات را پاسخ می‌دهد.

از آنجا که این مقالات به گونه‌ای کامل ارائه شده که هیچ سوالی – حتی سوالات چند سال آینده – را بی‌پاسخ نگذاشته است‌، به سوالاتی که در این باره از طریق ایمیل مطرح می‌کنید‌، پاسخ داده نخواهد شد.

بنابراین وقت بگذارید، تلاش کنید و از منوی سایت بخش «سوال من»‌ را انتخاب و مقالات این بخش را با دقت مطالعه نمایید.

قوانین عمومی

♦ امکان تماس مستقیم یا از طریق تلفن‌، با استاد احمد معین میسر نمی‌باشد. تنها راه ارتباط شما با استاد‌، از طریق ایمیل Info@AhmadMoein.Com می‌باشد یا از طریق مدیر برنامه و هماهنگی ها خانم عبدالهی به شماره 09139327435 می باشد.

ضمنا ایرادهای فنی که در سایت با آن مواجه می‌شوید را نیز می‌توانید از طریق همین آدرس ایمیل‌ یا شماره تماس ذکر شده، اطلاع‌رسانی نمایید.

♦ کیف پول‌، هدیه‌ای است از طرف سایت به شما. یعنی حدود 10٪ از مبلغی که با کارت بانکی خود برای خرید یک محصول در سایت می‌پردازید‌، به صورت اتوماتیک وارد کیف پول‌تان می‌شود، که می‌توانید در خریدهای بعدی از آن استفاده نمایید. یعنی شما نمی‌توانید به صورت دستی‌، کیف پول خود را در سایت شارژ‌‌ کنید.

*دوست عزیزم توجه داشته باشید که استفاده از کیف پول، فقط شامل محصولات دانلودی و دوره ها می باشد و هزینه های پست و محصولات فیزیکی را شامل نمی شود و در صورت استفاده، خرید شما برگشت خواهد شد.*

سیاست‌ های رعایت حریم شخصی

♦ ایمیل‌هایی که از سایت دریافت می‌کنید‌، به خاطر عضویت خودتان و به صورت خودکار توسط سایت ارسال می‌شود. بنابراین اگر علاقه‌ای به دریافت ایمیل از طرف سایت ندارید‌، کافی است در همان ایمیل دریافت شده‌، گزینه «لغو اشتراک» را کلیک نمایید.

♦ پس از ثبت نام در سایت‌، پروفایل فرد به هیچ وجه از سایت حذف نمی‌شود و مشارکت‌های قبلی‌اش از قبیل نظرات‌ و… در سایت باقی‌ می‌ماند. بنابراین اگر فردی پس از مدتی علاقه‌ای به حضور در این جمع نداشته باشد‌، به جای درخواست برای حذف پروفایل‌، فقط کافی است دیگر وارد سایت نشود.

♦تمام فعالیت‌های شما در سایت از قبیل، نوشتن نظر، پاسخ به سوالات دوستان در محصولات و … با همان «نام نمایشی»‌ای ذخیره می‌شود که برای پروفایلتان انتخاب نموده‌اید (و در بخش «ویرایش پروفایل» قابل تغییر است).

♦ امکان ایجاد ارتباطات خارج از سایت برای اعضاء، به هیچ وجه میسر نیست. بنابراین درج هرگونه اطلاعات مانند آدرس ایمیل‌، شماره تلفن‌، آی‌دی و … که به منظور ایجاد ارتباط با سایر اعضاء در خارج از سایت باشد‌، منتشر نخواهد شد و در صورت تکرار این عمل‌، فرد مذکور از فعالیت در سایت محروم می‌شود. البته تجربه نشان می‌دهد که ارتباط اعضاء در خارج از سایت‌، در اکثر مواقع‌، دارای نتیجه‌ی نامناسبی بوده است.

♦ اطلاعات اعضای سایت کاملاً محفوظ است و به هیچ عنوان –حتی با درخواست خود فرد– در اختیار سایر اعضای سایت قرار داده نمی‌شود.

♦ قبل از اقدام برای درج نظر در سایت‌، قوانین درج نظر در سایت را با دقت مطالعه نمایید. قوانین درج نظرات شامل:

  • قوانین درج نظر در سایت‌
  • قوانین درج پرسش در محصولات
  • قوانین درج پاسخ برای سوالات مقالات

♦ثبت‌نام در سایت‌، تغییر رمز عبور‌ و هر تغییرات قابل قبول در اطلاعات درج شده در پروفایل یک فرد‌، فقط و فقط باید توسط خود شخص انجام شود و نه گروه تحقیقاتی احمد معین.

♦ پس از تأیید و انتشار نظرات‌، پرسش‌ها‌، پاسخ‌ها و… توسط مدیر‌، به هیچ عنوان امکان حذف یا ویرایش نظرات میسر نمی‌باشد.

♦دانلود از سایت یا درج نظرات در بخش نظرات فایل‌های دانلودی‌، فقط مخصوص اعضاست. یعنی اعضایی که در سایت ثبت نام کرده‌اند و سپس با ایمیل و رمز عبورشان وارد سایت شده‌اند‌، امکان مشاهده‌ی لینک‌های دانلود فایل‌های دانلودی و مشارکت در بخش نظرات آن‌ها را دارند.

نقض کنندگان قوانین

♦گروه تحقیقاتی احمد معین حق ویرایش‌، حذف پروفایل یا محدود کردن فعالیت‌های هر فردی را دارد که‌ قوانین‌ این سایت را رعایت نمی‌کند.

“من تمامی قوانین فوق را با دقت مطالعه کرده و قبول دارم”